Slow Mama

Slow Mama

Ćwiczenia nieobciążające dla organizmu, wzmacniające prawidłową postawę poprzez wolne i precyzyjne wykonywanie ćwiczeń, rozciągające mięśnie i ułatwiające relaksację. Ćwiczenia są oparte na metodzie pilates dla kobiet w ciąży oraz jodze, dbają o stabilizację miednicy i kręgosłupa, zarazem dając mobilność i rozluźnienie ciała.

Cel: Wzmacnianie ciała przy bardzo niskim stopniu intensywności

Intensywność:

Dla kogo?

Dla kobiet ćwiczących i nie ćwiczących przed ciążą, dla kobiet z bólami pleców, dla kobiet dbających o postawę ciała, dla kobiet preferujących spokojne treningi.

Częstotliwość: 1 raz w tygodniu

Wykorzystywane sprzęty do ćwiczeń: małe piłeczki, duże piłki

Ważne!

Na pierwsze zajęcia należy dostarczyć ZAŚWIADCZENIE OD LEKARZA (kliknij w strzałkę, aby je pobrać).  Do zajęć można przystąpić w dowolnym momencie, od 12 tygodnia ciąży.

Korzyści

Wzmacniamy mięśnie głębokie poprzez wykonywanie ćwiczeń równoważnych w pozycjach stojących czy w siedzeniu na piłce

Podczas ćwiczeń (np. schylania) wykorzystujemy pracę pleców i nóg by wykonać danych ruch najbardziej ergonomicznie

Podczas ćwiczeń zwracamy ogromną uwagę na postawę ciała: pracę pleców, miednicy i nóg

Poprawiamy elastyczność mięśni

Ćwiczymy techniki oddychania torem boczno-żebrowym i przeponowym

mobilizujemy mięśnie wzdłuż kręgosłupa wykonując wiele ćwiczeń w wydłużeniu i w skrętach

Trenujemy relaksacje

Przewiń do góry