Energy Mama

Energy Mama

Bezpieczne energetyczne ćwiczenia – dedykowane dla kobiet w ciąży (bez podskoków, nie generujące wysokiego ciśnienia w jamie brzusznej) – stymulują pracę serca, płuc i mięśni, dzięki czemu poprawiają cyrkulacje krwi i dostarczanie tlenu do poszczególnych części ciała matki oraz dla rozwijającego się dziecka. Wpływają korzystnie na sylwetkę, co zapobiega bólom pleców i zwiększają wytrzymałość oraz wydolność organizmu, zmniejszają zmęczenie i dodają energii.

Cel: Wzmacnianie ciała i poprawa kondycji

Intensywność:

Dla kogo?

Dla kobiet regularnie ćwiczących przed ciążą chcących kontynuować dotychczasowe treningi w modyfikowanej wersji dla kobiet w ciąży.

Częstotliwość: 1-2 razy w tygodniu

Wykorzystywane sprzęty do ćwiczeń: małe piłeczki, duże piłki,  hantelki, gumy/pętle treningowe

Ważne!

Na pierwsze zajęcia należy dostarczyć ZAŚWIADCZENIE OD LEKARZA (kliknij w strzałkę, aby je pobrać).  Do zajęć można przystąpić w dowolnym momencie, od 12 tygodnia ciąży.

Korzyści

Wzmacniamy mięśnie szczególnie: m. przykręgosłupowe, m. nóg i m. rąk

Poprawiamy elastyczność mięśni

Mimo większej intensywności ćwiczeń stale dbamy o postawę ciała

Praktykujemy techniki oddechowe i sposoby oddychania stosowane w czasie porodu

Trenujemy relaksacje

Przewiń do góry