Trening z dzieckiem

Trening z dzieckiem

To ćwiczenia dla młodej mamy, pozwalające wzmocnić mięśnie, które w czasie ciąży i porodu uległy osłabieniu lub rozciągnięciu – dotyczy to zwłaszcza mięśni grzbietu, brzucha i mięśni dna miednicy (krocza). Szybki powrót tych partii mięśniowych do prawidłowego funkcjonowania jest gwarancją nie tylko powrotu do smukłej sylwetki, ale także zachowania prawidłowej postawy, co zapobiega wadom i bólom kręgosłupa. Na czas ćwiczeń, nie musisz rozstawać się ze swoim maleństwem ani angażować w opiekę nad nim innych osób – przyjdź na trening z dzieckiem. W trakcie zajęć maleństwa przyglądają się dzielnie ćwiczącym mamusiom lub… ćwiczą razem z nimi!

Na zajęcia zapraszamy mamy z maluszkami w wieku do 1 roku życia. Wózek dziecięcy możesz swobodnie zostawić na terenie posesji (specjalnie wydzielone zadaszone miejsce), w klubie jest dostępny dla dzieci przewijak, na sali czekają zabawki oraz… towarzystwo innych pociech 🙂

Cel: Wzmacnianie ciała przy niskim i średnim stopniu intensywności

Intensywność:

Dla kogo?

Dla kobiet chcących wrócić do aktywności fizycznej po porodzie już po połogu, dla mam, które chcą ćwiczyć z dzieckiem

Częstotliwość: 1-2 razy w tygodniu, na zajęcia zapraszamy do konsultacji popołogowej u ginekologa i fizjoterapeuty

Wykorzystywane sprzęty do ćwiczeń: piłki, gumy treningowe, hantle

UWAGA! Nie wykorzystujemy dzieci jako formy „obciążenia” ćwiczenia 😉

Korzyści

Pracujemy nad prawidłową postawą ciała

Wzmacniamy mięśnie posturalne (mięśnie klatki piersiowej, grzbietu, brzucha, pośladków i ud)

Wzmacniamy "głębokie" mięśnie brzucha

Ćwiczymy gorset mięśniowy kręgosłupa (bardzo polecane przy bólach pleców)

Podczas ćwiczeń włączamy mięśnie dna miednicy do pracy

Uczymy się łączyć oddech z ruchem

Rozluźniamy i rozciągamy ciało

Poznajemy inne mamy

Maluszki nawiązują kontakt z swymi rówieśnikami

Zapewniamy swobodę podczas zajęć - w dowolnej chwili gdy potrzebujesz możesz nakarmić dziecko, przewinąć czy utulić

Przewiń do góry