Trening mięśni dna miednicy

Trening mięśni dna miednicy

Ćwiczenia oparte o metodę CANTIENICA®, która jest treningiem mięśni głębokich, których podstawą jest praca mięśni dna miednicy. To duży asortyment ćwiczeń ukierunkowanych na ramiona, brzuch, pośladki i nogi. Ważnym jest kształtowanie poprzez sprzężanie, które ma wpływ na kształty, postawę i siłę z mięśni głębokich (core), mięśni dna miednicy, które są fundamentem i centrum metody. Jest to trening z zakresu ćwiczeń rozciągających, relaksujących oraz aktywizujących ciało poprzez sprzężanie mięśni, poczynając od mięśni głębokich dna miednicy (Levator Ani) i autochtonicznych grzbietu.

Cel: Wzmacnianie mięśni posturalnych i głębokich przy niskim stopniu intensywności

Intensywność:

Dla kogo?

Dla kobiet aktywnych, które mocno eksploatują swoje ciało, dla kobiet z myślą o prawidłowym utrzymywaniu ciąży i zapobieganiu nietrzymaniu moczu, dla młodych mamom chcących bezpiecznie wrócić do sylwetki i sprawności sprzed ciąży, dla kobietom dojrzałych – metoda pomaga w utrzymaniu właściwego położenia narządów kobiecych i wydalniczych w okresie menopauzy, dla kobiet chcących poprawy doznań seksualnych

Częstotliwość: 1 raz w tygodniu

Wykorzystywane sprzęty do ćwiczeń: koce, krzesła, piłki

Korzyści

Pracujemy nad perfekcyjną postawą ciała

Ćwiczymy sprzężenia wszystkich mięśni od wewnątrz do zewnątrz

Zwiększamy stabilność, koordynację i sprawność ciała

Uczymy się prawidłowego używania narządów ruchu – oduczamy się złych nawyków ruchowych

Przywracamy anatomicznie prawidłową postawę, zdrowy kręgosłup oraz gibkość i sprawność całego ciała, co za tym idzie uwalniamy stawy dając lekkość ruchu

Odszukujemy i trenujemy mięśnie dna miednicy (osłabione przez okres ciąży i poród) – dzięki czemu ustępują dolegliwości, które odbierają nam radość życia: nietrzymanie moczu czy bolesność współżycia seksualnego

Przewiń do góry