Pilates

Pilates

To doskonała technika kształtująca ciało, to jedyny w swoim rodzaju zestaw ćwiczeń oparty na wzmacnianiu mięśni globalnych, przy jednoczesnym ciągłym napięciu mięśni lokalnych – podczas wykonywania spokojnych oraz bardzo dokładnych ruchów nasze ciało angażuje zarówno duże mięśnie, a także wszystkie mniejsze, nawet te rzadko używane. Dzięki takiemu treningowi, nasze ciało nabiera sprężystości, elastyczności i wygląda smuklej! Podczas zajęć staramy się myśleć jak wykonać ruch, gdzie skierować oddech – uczymy się świadomości własnego ciała.

Cel: Wzmacnianie mięśni posturalnych i głębokich przy niskim stopniu intensywności

Intensywność:

Pilates jest tym rodzajem treningu, gdzie każde ćwiczenie ma kilka stopni trudności, tak by można było je dostosować do własnych możliwości oraz stopniowo podwyższać poziom zaawansowania.

Shape Pilates

Dynamic Pilates (zalecamy 6 miesięcy po porodzie)

Dla kogo?

Dla kobiet lubiąc spokojne formy ruchu, dla kobiet chcących bezpiecznie wrócić do formy po porodzie.

Częstotliwość: 1-2 razy w tygodniu

Wykorzystywane sprzęty do ćwiczeń: piłki, koce, piłki OVO ball, paski, gumy treningowe

Korzyści

Ćwiczymy przy spokojnej relaksującej muzyce - dzięki temu ćwicząc możemy skupić się na prawidłowym wykonywaniu każdego ruchu, a także wyciszyć nasze myśli

Kształcimy prawidłową postawę ciała

Wysmuklamy sylwetkę

Wzmacniamy mięśnie i "wydłużamy" kręgosłup

Zmniejszamy niepotrzebne napięcia mięśni

Zwiększamy elastyczność ciała

Poprawiamy stabilność i mobilność kręgosłupa

Zwiększamy świadomość własnego ciała

Przewiń do góry