FAQ

FAQ

  • Chcę skorzystać z oferowanych przez Państwa zajęcia, jakie zajęcia powinnam wybrać?

Polecamy skorzystać z zakładki ZAJĘCIA na stronie internetowej oraz opisu zajęć, są tam opisane szczegółowo zajęcia wraz z określenie poziomu trudności.

  • Dawno nie ćwiczyłam, od jakich zajęć zacząć ćwicząc w ciąży?

Na początek proponujemy zajęcia spokojne takie jak pilates czy joga.

  • Jak mogę dołączyć do zajęć?

Oferujemy zajęcia stacjonarne oraz online, po wyborze pasującej formy zajęć, proszę poprzez zakładkę GRAFIK lub przez STREFĘ KLIENTA, wybrać trening i wybrać opcję zapis na zajęcia.

  • Jak zrobić rezerwację na zajęcia?

Po zakupie karnetu, proszę zalogować się na swoje konto w strefie klienta i wchodząc na grafik wybrać zajęcia i zrobić rezerwację.

  • Jak zrobić rezerwację na zajęcia online?

Po dokonaniu płatności za karnet, proszę o wysłać prośbę o dołączenie do grupy https://www.facebook.com/groups/Mamoiselleonline Tam odbywają się zajęcia wg grafiku. Nie ma potrzeby przy korzystaniu z zajęć online robić rezerwacji.

  • Czy przed pierwszymi zajęciami potrzebujemy zaświadczenie lekarskiego?

Tak, przed pierwszymi zajęciami prosimy o dostarczenie podpisanego zaświadczenia lekarskiego. Może być na NASZYM WZORZE lub zaświadczeniu od lekarza.

  • Jak dokładnie wyglądają zajęcia mam z dziećmi? W jakim wieku musi być dziecko? Czy maluchy biorą udział w ćwiczeniach?

Zajęcia trwają 50 min, maluszki w trakcie zajęć nie biorą udziału w ćwiczeniach (chyba, że koniecznie muszą być z mamą – wtedy pokazujemy alternatywną opcję wykonania ćwiczenia), dzielnie leżą obok mamy (na swoim kocyku) lub przemieszczają się po sali nawiązując nowe znajomości. Dzieci maksymalnie do 1 roku życia uczestniczą w zajęcia, a dolny wiek to około 2-3 miesiące (po ukończeniu połogu).

  • Kiedy po porodzie mogę uczestniczyć w ćwiczeniach?

Po porodzie polecamy skorzystać z konsultacji fizjoterapeutki (uroginekologicznej) w okresie połogu, które skontroluje kondycje mięśni dna miednicy i mięśnia prostego brzucha, następnie po połogu udać się na wizytę po połogową do ginekologa. Jeśli obaj specjaliści wyrażą zgodę na udział w zajęciach, można dołączyć do zajęć.

  • Jak mogę wykupić karnet na zajęcia?

Po wybraniu formy zajęć, wybierając opcję ZAPIS NA ZAJĘCIA system przekieruje do strefy klienta gdzie po założeniu konta, proszę wybrać odpowiedni karnet. Karnet możesz także wybrać przez zakładkę Cennik.

  • Czy karnet można kupić tylko online?

Pierwszy karnet tak, kolejne (posiadając już konto w Strefie klienta) można zakupić przed lub po zajęciach. Płatność możliwa jest gotówką i kartą.

  • Na wszystkich zajęciach jest komplet zajęć, co zrobić?

Zachęcamy do wpisywania się na listę rezerwową, w momencie gdy inna klientka zrezygnuje z rezerwacji system poinformuje mailem i smsem o wolnym miejscu. Zrobi to najpóźniej 12h przed zajęciami.

  • W jaki sposób dowiem się, że wskoczyłam na główną listę z listy rezerwowej? W jakim czasie od zajęć?

Informacja o dostaniu się na główną listę wysyłana jest mailowo, co najmniej 12h przed zajęciami.

  • W jaki sposób mogę doładować portfel?

Po zalogowaniu na konto w strefie klienta, proszę przejść do zakładki CZŁONKOSTWO, po prawej stronie widniej mini zakładka PORTFEL i tam wpisując wybraną przez siebie kwotę i klikając „doładuj portfel” zostaniemy przeniesione do modułu płatności.

  • W jaki sposób otrzymam zwrot funduszów z portfela jeśli nie będę chciała uczestniczyć już w zajęciach?

W takiej sytuacji prosimy o maila z danymi do przelewu i numerem konta. Płatność zostanie uregulowana w przeciągu 14 dni.

  • Czy można zawiesić karnet?

Istnieje możliwość zawieszenia karnetu ze względów zdrowotnych – niewykorzystane zajęcia z karnetu można odrobić w terminie nie później niż 3 miesiące od daty porodu.

  • Czy honorują Państwo kartę Multisport?

Nie, nie honorujemy karty Multisport, tylko Fitprofit i OK System.

  • Czy Karta FitProfit/OkSystem obejmuje wszystkie zajęcia?

Nie, te systemy nie obejmują zajęć specjalistycznych (Joga i Trening mięśni dna Miednicy). By uczestniczyć w tych zajęciach należy wykupić karnet.

  • Czy kaucja jest zwrotna?

Tak, po przybyciu i zarejestrowaniu się przed zajęciami, kaucja zostaje zwrócona do portfela na koncie (system – Strefa klienta). Jeśli rezerwacja nie zostanie odwołana 12h przed zajęciami, a uczestniczka zajęć się nie pojawi, kaucja nie zostanie zwrócona.

Przewiń do góry