Trening funkcjonalny

To intensywny trening ogólnorozwojowy i kompleksowy, który skupia się na ćwiczeniach mięśni wszystkich partii ciała od ramion poprzez linię biustu, brzucha i uda aż do pośladków. Zajęcia zawierają dwie grupy ćwiczeń: siłowe, które pozwalają wyrzeźbić mięśnie oraz aerobowe, które zapewniają spalanie tkanki tłuszczowej. Trening wpływa również korzystnie na zwiększenie wydolności fizycznej organizmu, a także na wzmocnienie siły Twoich mięśni. Ćwiczenia są zakończone porządną dawką stretchingu by Twoje ciało po treningu czułe się mocne i elastyczne.

Cel: Wzmacnianie ciała przy wysokiej stopniu intensywności

Intensywność:

Dla kogo?

Dla kobiet chcących szybko spalić tkankę tłuszczową  i poprawić wydolność organizmu, jako dodatkowo forma treningu dla kobiet chcących  wrócić do formy po porodzie (zalecana po 6 miesiącach od porodu).

Częstotliwość: 1-2 razy w tygodniu

Wykorzystywane sprzęty do ćwiczeń: piłki, piłki cięższe – 2 kg, gumy treningowe, hantle

Korzyści

Wszechstronnie wzmacniamy mięśnie bez rozbudowywania masy mięśniowej - skutecznie spalamy tkankę tłuszczową

Imitując ruch, który wykonujemy na co dzień zmniejszamy ryzyko urazów podczas wykonywania codziennych czynności

Trenujemy gibkość i elastyczność stawową, co pozwala nam poruszać się pewniej i wydajniej na co dzień

Poprawiamy krążenie krwi i ogólną wydolność organizmu

Wzmacniamy mięśnie głębokie, kształtujemy postawę ciała i dbamy o stabilizację kręgosłupa

Przewiń do góry