ZAJĘCIA Z DZIECKIEM - Pilates / Gimnastyka / Fitness


 

 

 

Twoje maleństwo jest już na świecie, GRATULACJE!

Przeżyłaś fantastyczne dziewięć miesięcy ciąży - czas troski i czuwania nad spokojnym i bezpiecznym przyjściem na świat Twojego dziecka.
Po porodzie i połogu nadszedł czas, byś zadbała również o siebie, a dzięki temu szybko i bezpiecznie wróciła do formy - by w dobrym samopoczuciu móc opiekować się szkrabem, który będzie wymagał mnóstwa twojej uwagi,
sił i energii.
Gimnastyka po porodzie jest dla młodej mamy bardzo ważna gdyż pozwala wzmocnić mięśnie, które w czasie ciąży i porodu uległy osłabieniu lub rozciągnięciu - dotyczy to zwłaszcza mięśni grzbietu, brzucha i mięśni dna miednicy (krocza). Szybki powrót tych partii mięśniowych do prawidłowego funkcjonowania jest gwarancją nie tylko powrotu do smukłej sylwetki, ale także zachowania prawidłowej postawy, co zapobiega wadom i bólom  kręgosłupa.

Ćwiczenia prowadzone w ramach zajęć obejmują:

  • ćwiczenia wzmacniające mięśnie posturalne (mięśnie klatki piersiowej, grzbietu, brzucha, pośladków  i ud),
  • ćwiczenia wzmacniające "głębokie" mięśnie brzucha,
  • ćwiczenia wzmacniające gorset mięśniowy kręgosłupa (bardzo polecane przy bólach pleców),
  • trening mięśni dna miednicy (ćw. Kegla), 
  • ćwiczenia rozciągające,

 

Droga Mamo, wychodząc naprzeciw Twoim oczekiwaniom, Mamoiselle stworzył specjalny system ćwiczeń, na które możesz uczęszczać razem ze swoim maleństwem!!! 

Nie musisz rozstawać się ze swoim maleństwem ani angażować w opiekę nad nim innych osób; w trakcie zajęć maleństwa przyglądają się dzielnie ćwiczącym mamusiom lub... ćwiczą razem z nimi!
Naszym celem jest odzyskanie przez Ciebie kondycji i figury sprzed ciąży poprzez uprawianie ćwiczeń bezpiecznych dla ciebie i Twojego maluszka :) 
Wózek dziecięcy możesz swobodnie zostawić na terenie posesji (specjalnie wydzielone miejsce pod schodami), w klubie jest dostępny dla dzieci przewijak, na sali czekają zabawki oraz... towarzystwo innych pociech :)

JAK SIĘ PRZYGOTOWAĆ DO ZAJĘĆ:
- Ćwiczymy bez obuwia sportowego
- Zabierz ze sobą luźny(oddychający) strój nie ograniczający ruchów 
- Zabierz dla dziecka kocyk/matę by mógł swobodnie leżeć na podłożu (na salę można także wnieść nosidełko)
- Na zajęciach miej przy sobie wodę do picia (np. w małej butelce 0,3 l.) 
- zajęcia trwają 50 min.


REZERWACJE/ZAPISY
: szukaj w zakładce GRAFIK


*Zajęcia przeznaczone są dla kobiet już od 6 tygodnia po porodzie, po uprzedniej konsultacji z ginekologiem

*Ćwiczenia dobieramy w zależności od rodzaju porodu, powikłań związanych z ciążą i porodem oraz indywidualnych potrzeb.

*Przed przystąpieniem do ćwiczeń polecamy konsultacje z fizjoterapeutką Moniką Grzegorzewicz, która przyjmuje klientki w klubie - by sprawdzić kondycję mięśni brzucha i dna miednicy po ciąży.