PILATES BALANCE / SHAPE & FLEX / ZDROWY KRĘGOSŁUP

 

 

Piękna i smukła sylwetka

PILATES BALANCE to doskonała technika kształtująca ciało, to jedyny w swoim rodzaju zestaw ćwiczeń oparty na wzmacnianiu mięśni globalnych, przy jednoczesnym ciągłym napięciu mięśni lokalnych - podczas wykonywania spokojnych oraz bardzo dokładnych ruchów nasze ciało angażuje zarówno duże mięśnie, a także wszystkie mniejsze, nawet te rzadko używane. Dzięki takiemu treningowi, nasze ciało nabiera sprężystości, elastyczności i wygląda smuklej!
A wszystko odbywa się przy spokojnej relaksującej muzyce - dzięki temu ćwicząc możemy skupić się na prawidłowym wykonywaniu każdego ruchu, gdyż tylko maksymalnie dokładnie wykonane ćwiczenie, pozwala osiągnąć zadowalające efekty. Podczas zajęć staramy się myśleć jak wykonać ruch, gdzie skierować oddech - uczymy się świadomości własnego ciała.

Pilates jest tym rodzajem treningu, gdzie każde ćwiczenie ma kilka stopni trudności, tak by można było je dostosować do własnych możliwości oraz stopniowo podwyższać poziom zaawansowania. Dlatego w Pilatesie każdy znajdzie coś dla siebie - gdy chcemy wzmocnić i wyrzeźbić swoje ciało, stracić niepotrzebne kilogramy i wysmuklić sylwetkę czy po przebytych kontuzjach lub urazach wrócić do formy.

Pilates sprawi, że ruch przestanie boleć. Pilates nauczy cię, co zrobić by poprzez ruch twoje ciało przestało boleć, nauczy jak zmienić swoją postawę ciała, a nawet, a nawet zmieni Twój sposób życia!

Korzyści, jakie da Tobie regularnie ćwiczony Pilates:

  • wykształcisz prawidłową postawę ciała
  • wysmuklisz sylwetkę
  • wzmocnisz mięśnie
  • "wydłużysz" kręgosłup
  • zmniejszysz niepotrzebne napięcia mięśni
  • zwiększysz elastyczność ciała
  • poprawisz stabilność i mobilność kręgosłupa
  • zwiększysz świadomość własnego ciała
Dzięki tym zajęciom poprawisz równowagę ciała /trening mięśni/ i umysłu /trening koncentracji/.
 

SHAPE & FLEX jest treningiem ogólnorozwojowym i kompleksowym, który skupia się na ćwiczeniach mięśni wszystkich partii ciała od ramion poprzez linię biustu, brzucha i uda aż do pośladków. Zajęcia zawierają dwie grupy ćwiczeń: siłowe, które pozwalają wyrzeźbić mięśnie oraz aerobowe, które zapewniają spalanie tkanki tłuszczowej. Trening wpływa również korzystnie na zwiększenie wydolności fizycznej organizmu, a także na wzmocnienie siły Twoich mięśni.
Pracujemy także nad równowagą oraz wzmacniamy mięśnie głębokie. Ćwicząc z wykorzystaniem wielorakich sprzętów (hantle, piłki duże i małe, taśmy gumowe) zwiększamy intensywność danego ćwiczenia by efektywność treningu wzrosła! Ćwiczenia są zakończone porządną dawką stretchingu by Twoje ciało po treningu czułe się mocne i elastyczne.

ZDROWY KRĘGOSŁUP zajęcia mają charakter terapeutyczny, jak i profilaktycznych. Ich celem jest złagodzenie istniejących dolegliwości bólowych, zapobieganie przeciążeniom narządu ruchu, zwiększenie ruchomości w obrębie kręgosłupa oraz wypracowanie prawidłowych nawyków ruchowych. Wszystkie cele zrealizujemy wykorzystując ćwiczenia wzmacniające, przede wszystkim głębokie mięśnie tułowia, które odpowiedzialne są za utrzymanie prawidłowej postawy. Poza tym zajęcia oparte są na ćwiczeniach rozluźniających, równoważnych oraz rozciągających, mobilizując wszystkie struktury ciała zaangażowane w kształtowanie prawidłowych wzorców motorycznych. W czasach, gdy tak wiele czasu spędzamy przy biurku i na kanapie, zajęcia wspierające mięśnie kręgosłupa to niemal pozycja obowiązkowa by czuć się zdrowo i zachować prawidłową postawę ciała. Zajęcia dla kobiet i mężczyzn w każdym wieku.