JOGA Z DZIECKIEM




Sześć tygodni po porodzie to czas kiedy możemy ponownie rozpocząć praktykowanie jogi, tym razem już w towarzystwie maluszka.

Joga po porodzie pozwala młodej mamie na zrównoważony powrót do formy sprzed ciąży. Efekty odprężenia oraz zwiększenie sił witalnych odczujesz już po kilku spotkaniach. Dzięki praktyce jogi uwolnisz się od bólu kręgosłupa nadwyrężonego w czasie ciąży. Poprawisz swoja postawę, wzmacniając mięśnie kręgosłupa i brzucha. Zmniejszysz również napięcie i dyskomfort towarzyszący kobiecie w okresie poporodowym np. ból ramion, pleców czy szyi. Techniki relaksacyjne złagodzą stres i zmęczenie, wyciszą twój umysł oraz wpłyną korzystnie na Twoją więź z maluchem. Zajęcia z innymi mamami oraz ich dziećmi to dobra okazja na wymianę doświadczeń, okazania sobie wzajemnego wsparcia i zrozumienia. Zajęcia dedykujemy dla kobiet i jej malucha  od 6 tygodnia po porodzie naturalnym / 8 -12 tygodni po cesarskim cięciu.  Wcześniejsza praktyka nie jest wymagana.

Dzięki regularnemu uczestnictwu w zajęciach łagodnej jogi po porodzie, przywrócisz harmonię swojemu ciału, umysłowi i duszy. 

Dla ciała: zamykanie otwartych bioder po porodzie, wzmacnianie mięśni dna miednicy, tonowanie wiotkich powłok brzusznych, wzmocnienie mięśni brzucha, redukowanie tkanki tłuszczowej nagromadzonej w ciąży, odciążanie kręgosłupa, wzmacnianie mięśni pleców, rozluźnienie napiętych i zmęczonych barków, otwieranie klatki piersiowej, wzmacnianie mięśni rąk i nóg, głębokie dotlenianie oraz energetyzowanie i odprężanie całego ciała. 

Dla umysłu: wyciszenie, uspokojenie myśli, oczyszczanie umysłu, nadawanie kierunku myślom, harmonizowanie zmiennych nastrojów, dystansowanie się do świata zewnętrznego, wzrost świadomości ciała, wzrost uważności i skupienia.

Dla duszy: otwarcie się na sygnały płynące z serca, otwarcie serca na sygnały z zewnątrz, wzrost empatii i współodczuwania, pogłębienie więzi z dzieckiem i odczuwanie głębokiej radości dzielenia się z nim swoim światem, nawiązywanie relacji z innymi mamami, chęć współdzielenia i jednoczenia się z nimi.

Niech twoja praktyka jogi służy nie tylko Tobie, lecz również i dziecku. 

Na zajęcia zapraszamy mamy z maluszkami w wieku do 1 r.ż

JAK SIĘ PRZYGOTOWAĆ DO ZAJĘĆ:
- Ćwiczymy boso 
- Zabierz ze sobą luźny(oddychający) strój nie ograniczający ruchów 
- Na zajęciach miej przy sobie wodę do picia (np. w małej butelce 0,3 l.)
- Zabierz dla dziecka kocyk/matę by mógł swobodnie leżeć na podłożu 
- zajęcia trwają 50 min.

REZERWACJE/ZAPISY: szukaj w zakładce GRAFIK